Reclamații și retururi
Gestionarea reclamațiilor și returnarea produselor
Dacă doriți să reclamați un produs, iată situațiile posibile:
- produsul este deteriorat,
- produsul s-a defectat în perioada de garanție, sau
- ați primit un produs greșit.
Urmați acest ghid:
1. CONTACTAȚI-NE
Pentru a ne semnala reclamația dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa info@veloportal.hu.
Includeți numărul comenzii și descrieți problema cât mai detaliat posibil; dacă este cazul, atașați fotografii relevante.
2. TRIMITEM UN CURIER
În cel mai scurt timp posibil, de preferat chiar în aceeași zi, dar cel târziu în termen de 24 de ore, vom organiza preluarea produsului de către curier. Costurile de transport vor fi suportate de noi, iar dumneavoastră nu trebuie să vă ocupați de tipărirea etichetei coletului.
3. Alegeți între rambursare sau schimb de produs
Dreptul de retragere
Clienții noștri beneficiază de dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile de la achiziție. Pentru a ne informa despre această intenție, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@veloportal.ro.
Conform legislației privind contractele la distanță, cumpărătorul poate returna produsul în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea acestuia, fără a oferi un motiv. Costurile de returnare, în acest caz, vor fi suportate de client.
Dacă mărimea produsului nu este potrivită și doriți să îl schimbați, din păcate, costurile de returnare vor fi suportate de dumneavoastră.
Martin HudecSunt implicat în ciclismul profesionist ca mecanic de 9 ani. Dacă nu sunt în service, mă găsiți pe traseele montane sau la localul meu preferat, la o bere cu prietenii. Specialitatea mea sunt kiturile electronice DI2. Voi fi bucuros să vă ajut cu reclamația dvs. la adresa info@veloportal.ro . |