Plata a eșuat. Ce ar trebui să fac în continuare?
Se poate întâmpla ca, în timpul procesului de plată, să ieșiți accidental sau intenționat de pe pagina de plată.
Dacă plata nu a fost efectuată cu succes din prima încercare, puteți rezolva această situație urmând pașii de mai jos:
1. Verificați căsuța de e-mail asociată comenzii.
Căutați e-mailul de confirmare a comenzii.
2. Accesați linkul pentru modificarea comenzii.
În e-mail, dați clic pe butonul „Modificare comandă".
Linkul vă va redirecționa fie către pagina de modificare a comenzii, fie, dacă sunteți client înregistrat, direct în contul dumneavoastră.
Aici veți putea încerca din nou să efectuați plata cu cardul bancar sau să schimbați metoda de plată, de exemplu, alegând plata ramburs.
Dacă este necesar, puteți schimba și metoda de livrare.
Aveți întrebări?
Dacă aveți orice întrebări sau probleme, nu ezitați să ne contactați. Echipa noastră va face tot posibilul pentru a vă asigura o satisfacție maximă.
Petra LeitmannAm fost aproape de ciclism încă din copilărie. Mi-am combinat hobby-ul cu munca și, ca editor și copywriter, am scris articole despre ciclism timp de 4 ani. Îmi place să explorez și o fac cel mai bine pe două roți :) . Prefer ciclismul de teren și gravel. În cazul în care aveți întrebări legate de comanda dvs., voi fi fericit să vă ajut la info@veloportal.ro . |