I Want to Change My Order. How Can I Do That?
✏️ Dacă dorești să schimbi o comandă care nu a fost încă expediată, ai mai multe opțiuni:
1. Comanda a fost plasată cu plata la livrare.
Atâta timp cât starea comenzii nu s-a schimbat în 'Procesată' și plata este setată pe numerar la livrare, este încă posibil să eliminați sau să adăugați produse sau să schimbați metoda de livrare. Doar informați-ne despre asta la info@veloportal.ro.
2. Comanda a fost plasată cu plată imediată (de exemplu, cu cardul online).
În acest caz, este cel mai simplu să creați o nouă comandă și să anulați pe cea anterioară, sau să creați două comenzi separate. De asemenea, puteți contacta info@veloportal.ro și solicita o adăugare la comandă cu o plată suplimentară în cont, dar în acest caz riscați să prelungiți timpul de livrare.
3. Am introdus informații de facturare incorecte.
Din nou, contactați doar info@veloportal.ro și vom fi bucuroși să corectăm informațiile de facturare de pe factură.
Suntem aici pentru a vă ajuta cu orice modificări ale comenzii dvs. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de asistență suplimentară!
Petra LeitmannAm fost aproape de ciclism încă din copilărie. Mi-am combinat hobby-ul cu munca și, ca editor și copywriter, am scris articole despre ciclism timp de 4 ani. Îmi place să explorez și o fac cel mai bine pe două roți :) . Prefer ciclismul de teren și gravel. În cazul în care aveți întrebări legate de comanda dvs., voi fi fericit să vă ajut la info@veloportal.ro . |