I Want to Change My Order. How Can I Do That?
✏️ Dacă dorești să schimbi o comandă care nu a fost încă expediată, ai mai multe opțiuni:
1. Comanda a fost plasată cu plata la livrare.
Atâta timp cât starea comenzii nu s-a schimbat în 'Procesată' și plata este setată pe numerar la livrare, este încă posibil să eliminați sau să adăugați produse sau să schimbați metoda de livrare. Doar informați-ne despre asta la info@veloportal.ro.
2. Comanda a fost plasată cu plată imediată (de exemplu, cu cardul online).
În acest caz, este cel mai simplu să creați o nouă comandă și să anulați pe cea anterioară, sau să creați două comenzi separate. De asemenea, puteți contacta info@veloportal.ro și solicita o adăugare la comandă cu o plată suplimentară în cont, dar în acest caz riscați să prelungiți timpul de livrare.
3. Am introdus informații de facturare incorecte.
Din nou, contactați doar info@veloportal.ro și vom fi bucuroși să corectăm informațiile de facturare de pe factură.
Suntem aici pentru a vă ajuta cu orice modificări ale comenzii dvs. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de asistență suplimentară!
![]() |
Petra LeitmannAm fost aproape de ciclism încă din copilărie. Mi-am combinat hobby-ul cu munca și, ca editor și copywriter, am scris articole despre ciclism timp de 4 ani. Îmi place să explorez și o fac cel mai bine pe două roți :) . Prefer ciclismul de teren și gravel. În cazul în care aveți întrebări legate de comanda dvs., voi fi fericit să vă ajut la info@veloportal.ro . |