Tip: MTB, Greutate totală a pachetului: 956g, Diametru: 27.5", Metoda de montare: Axă fixă, Față, Ambalat per: buc, Pentru Center Lock, Înălțimea jantei: 19.8mm, Lățimea jantei: 34.7mm, O.L.D.: Aluminiu
F15. este un kit de munte unic pe care se bazează generații de motocicliști manual, furnizat la punctul de cumpărare sau de către distribuitor. Manualul dealer-ului destinat mecanicilor profesioniști și cu experiență de biciclete poate fi găsit pe site-ul nostru web (https://si.shimano.com).
Pentru siguranță, vă rugăm să citiți acest „manual de utilizare” cu atenție înainte de utilizare, să-l urmați pentru utilizare corectă și să-l păstrați pentru referințe ulterioare.
Următoarele instrucțiuni trebuie urmate întotdeauna pentru a evita rănirea personală. și deteriorarea fizică a echipamentului și a împrejurimilor. Instrucțiunile sunt clasificate în funcție de gradul de pericol sau de deteriorare care poate apărea dacă produsul este utilizat incorect.
PERICOL - Nerespectarea instrucțiunilor va duce la deces sau vătămare gravă.
AVERTISMENT - Nerespectarea instrucțiunilor poate duce la deces sau vătămare gravă.
AVERTISMENT - Nerespectarea instrucțiunilor poate duce la vătămare corporală sau corporală a echipamentului împrejurimile.
AVERTISMENT
- Înainte de a merge cu bicicleta, verificați dacă roțile sunt bine fixate. Folosirea necorespunzătoare a pârghiei de eliberare a osiei / pârghiei de eliberare rapidă poate cauza căderea roții etc. și poate duce la răniri grave în urma căderii.
- Anvelopele trebuie umflate la presiunea marcată pe anvelope sau jante înainte de utilizare. Dacă presiunea maximă este indicată pe anvelope sau jante, nu depășiți valoarea inferioară.
WH-M9000-TL: Presiune maximă = 2,8 bar / 41 psi / 280 kPa
WH-M9020-TL: Presiune maximă = 2,6 bar / 38 psi / 260 kPa / Presiune maximă = 2,8 bar / 41 psi / 280 kPa
WH-M9020-TL: 300 kPa
WH-M8020-TL: Presiune maximă = 3 bari / 44 psi / 300 kPa
WH-M8100-TL: Presiunea maximă = 3 bari / 44 psi / 300 kPa intepatura si/sau brusca slăbirea anvelopei cu răni grave.
- Înainte de a merge cu bicicleta, verificați cu atenție roțile și asigurați-vă că nu există crăpături în osii; dacă găsiți semne de fisuri sau alte condiții neobișnuite, NU UTILIZAȚI bicicleta. Această bicicletă nu a fost concepută pentru downhill sau freeride. În funcție de condițiile de conducere, axa roții se poate crăpa. Acest lucru poate duce la defectarea axei roții, ceea ce poate duce la un accident care poate duce la răniri grave sau chiar deces.
- Înainte de a merge pe bicicletă, verificați roțile pentru a vă asigura că spițele nu sunt îndoite sau slăbite și că nu există zgârieturi, zgârieturi sau crăpături pe suprafața jantei. Dacă observați oricare dintre aceste probleme, nu utilizați roata. Roata se poate rupe și tu poți cădea. Verificați dacă există separarea carbonului sau crăpare.
- Nu utilizați cu frâne pe jantă. Aceste roți sunt concepute exclusiv pentru utilizarea cu frâne cu disc. Nu sunt compatibile cu frânele pe jantă.
- După ce ați citit cu atenție manualul de utilizare, păstrați acest manual într-un loc sigur pentru o posibilă utilizare ulterioară.
Roată tip ax butuc E-THRU
- Verificați ca, chiar și după strângerea fermă a pârghiei de eliberare a axei, pârghia de eliberare a axei să nu interfereze cu rotorul frânei cu disc. Dacă pârghia de eliberare a osiei se află pe aceeași parte cu rotorul de frână cu disc, există posibilitatea ca acestea să interfereze. Dacă interferează cu rotorul de frână cu disc, nu îl mai utilizați și contactați locul de cumpărare sau distribuitorul.
- Verificați cum este utilizată pârghia de eliberare a osiei. Dacă pârghia de eliberare a axei nu este utilizată corect, roata poate cădea de pe bicicletă și poate duce la răni grave.
F15 E-THRU Roată tip axă butuc
- Această roată poate fi utilizată în combinație cu o furcă specială față și E-THRU. Dacă este utilizată în combinație cu orice altă furcă față sau cu butuc, roata se poate detașa de pe bicicletă în timpul mersului, ceea ce duce la vătămări corporale grave.
- Când instalați roata față pe o furcă cu suspensie față, urmați întotdeauna instrucțiunile din manualul de utilizare a furcii cu suspensie față. Metoda de fixare precum și cuplul de strângere al roții din față variază în funcție de tipul de furcă cu suspensie față utilizată. Nerespectarea instrucțiunilor poate duce la căderea roții din față de pe furca suspensiei față și poate duce la răni grave.
Roată de tip cu eliberare rapidă
- Verificați ca, chiar și după ce ați strâns la maximum maneta de eliberare rapidă cu palma, maneta de eliberare rapidă să nu interfereze cu rotorul de frână cu disc. Dacă pârghia de eliberare rapidă se află pe aceeași parte cu rotorul de frână cu disc, există pericolul ca aceasta să interfereze cu rotorul de frână cu disc. Dacă interferează cu rotorul de frână cu disc, nu îl mai utilizați și contactați locul de cumpărare sau distribuitorul.
ATENȚIE
- Anvelopele trebuie umflate la presiunea marcată pe anvelope înainte de utilizare.
- Dacă utilizați un agent de reparare a perforațiilor, consultați dealer-ul sau reprezentantul.
ზ Aveți un anumit timp de încălzire
. forța de încălzire și frânare crește treptat pe măsură ce timpul de încălzire continuă. Asigurați-vă că evitați orice astfel de creștere a forței de frânare în timp ce utilizați frânele în timpul perioadei de încălzire. Același lucru se întâmplă atunci când plăcuțele de frână sau rotorul sunt înlocuite.
Informații despre producător
Shimano INC
3-77 Oimatsu-cho, Sakai-ku, Sakai City, Osaka 590-8577, Japonia
Număr de telefon: +81-72-2023 /-3 FAX:+81-72-223-3258
WEB: shimano.com
E-mail: contactshimano@shimano-eu.com
Reprezentant UE:
Shimano Europe BV
High Tech Campus 92, 5656 AG Eindhoven, Olanda:<2/1-26 shimano.com
E-mail: contactshimano@shimano-eu.com
Contact UE: https://bike.shimano.com/information/distributors-list.html
Mai multe din categoria
Informații adiționale
Categorie: | Roți |
Numărul de trepte: | 12 viteze |
Tipul discului: | Center Lock |
Determinare: | MTB |
Fixare: | E-Thru |
Poziționare: | Posterioare |
Materialul jantei: | Aluminiu |